2012. július 1., vasárnap

Töltött barack

Ezt a receptet a Waitrose (latesummer harvest 2012) receptlapról néztem le, amit a minap markoltam fel a boltból kijövet.

Bár még lehet, hogy nincs barackszezon, de azért érdemes kipróbálni.

Hozzávalók:

4 szem barack (felezve, kimagozva)

fél narancs leve  (citromlevet használtam)

50g vaj (kicsit megolvasztva)

50g cukor (caster)

1 egész tojás

50g darált mandula

1 kanál mandula pehely (flaked)

2 kanál amaretto likőr vagy narancslé

Előmelegítettem a sütőt 190 fokra és a felezett, magozott barackot tepsibe tettem (arcukkal felfelé).

A vajat kikevertem cukorral és narancs(citrom)lével majd hozzákevertem a tojást és végül hozzáadtam az őrölt mandulát is.

Ezt a krémet a felezett barackok tetejére kanalaztam és megszórtam(volna) szeletelt mandulával és meglocsoltam (volna) amarettoval és betettem az előmelegített sütőbe 25-30 percre.

A recept vaníliafagyit vagy créme fraichet ajánl hozzá, de mi tejszínhabbal ettük, így is finom volt :)

peach

 

2 comments:

Unknown írta...

Ó, nyami ez nagyon finom lehetett! Ki kell próbálnom! Illetve majd átadom ezt is Barnusnak, mert a banános sütidet is mindig ő késziti el és rendkivül büszke magára! :)

euthymia írta...

helyes, tessék csak kipróbálni :) :) Kívánics vagyok, ízlik-e majd nektek is ?

Megjegyzés küldése